Wednesday 1 July 2020

61. Perde bir kere daha aralandı - Galaktik bağlantı








   Başka gezegenlerden, yıldızlardan, galaksilerden gelmiş aşk ile titreşen, bütünün hayrını gözeten, hizmet halinde varlıklar var çok yakınımızda. Adeta ince bir perdenin arkasındalar. Tabi perdenin ne kadar ince ya da kalın olduğu kişinin bilinç frekansına bakar. Bu güne kadar bazen meditasyonlarımda, bazen seremonilerde, vizyonlarımda, bazen uyku halinde ya da yıldızlı gökyüzünü seyrederken,  onları ararken ya da aramazken aradaki içsel perde aralanıverdi ve onlarla karşılaştım. Her bir seferinde içim mutlulukla, sevgiyle, güçle dolup taştı. Kutlama hissi yükseldi. Bazen uyanmak istemediğim bir gece rüyasında birlikteliğimizin mutluluğunda, bedenim yattığım yerde saatlerce hazla dansetti. Uyandığımda bile gözlerimden, tenimden ışık fışkırdığını gördüm, yaşadım. Ruhani bir hazzın mutluluğunu tatmamış bir kişi bunu anlayamaz.

Bazılarıysa belki bu satırları okurken unutulmuş  öylesi bir deneyimi hatırlamaya başlar.

Herdefasında deneyimlerimi yazarak paylaştım ki duyması görmesi gerekenler kimlerse onlara ulaşsın. Bu anlatımlar duyumsadığım içsel bir sorumluluğun ve görevin sonucu. 

Yalnız olmadığımızın, görünen ve görünmeyen tüm ferdleriyle bir yükseliş ailesi olduğumuzun hatırlatılması motivasyonumuzu yükseltiyor, destek oluyor, güç ve cesaret veriyor.

Dün gece perde yine aralandı.

Bir kaç gün önce bir sabah mandala boyama arzusuyla uyandım. O gün kırtasiyeden mandala kitabı ve boyalar aldım. Aralarından bir tanesini güçlü bir çekim gücü sayesinde seçtim ve 2 gün boyunca yavaş yavaş boyadım.Dün Gece Yuuka ve Maya uyurlarken mandalayı boyamayı tamamladım.

İçime doğanları onurlandırarak o gün aldığım organik bal mumundan yapılmış mumu yaktım. Mandalayı yatırıp üzerine 17 kristalden oluşan bir ağ kurdum. Kristal ağ anında aktive oldu. Bağlantım, merkezlenmem ve topraklanmam çok güçlüydü. Akan enerji çok güçlüydü. İçimde bir biliş doğdu ki, geldiler. Galaktik ışık hizmetlisi bir gurup-aile geldiler. Vizyonumda altın sarısı bir kapı açıldı. En önde bir kadın gibi hissedilen, altın saçlı varlık vardı. Kollarını açtığında içinden vizyonuma ve odaya indigo ışık aktı. Odanın çerçeveleri, tavanı, tabanı fiziksel olarak çatırdadı. Tüm bedenim o tanıdık hazla titreşiyordu, bıraktım bedenimi serbest ve dansettim. Parmaklarım, ellerim ve bedenim ince hareketlerle kıvrılıyordu. Bir mesaj beklentim yoktu; "An-Deneyim-Yolculuk" bilgi paketi topraklandı. Sonra birden aklıma telefonumdaki magnetometre geldi - ya da hatırlatıldı; (bir alanın manyetik enerjisini ölçmeye yarıyan araç).   Gözlerimi açıp vizyonlardan çıktım. Telefonu bulup magnetometreyi çalıştırdım.

Paranormal aktivite alanlarını tespit ettiğinde verdiği alarmı veriyordu. (Bu çok ender olur.) Aletin ölçebileceği magnetik alan gücü çerçevesi 0-120 μT olmasına rağmen 139 μT gücünde bir manyetik alan oluştuğu görünüyordu. Ölçüm kapasitesinin üstünde bir sayıyı nasıl gösteriyordu?  İndigo ışığın odayı bir kubbe gibi içine aldığını gözümü her kapayışımda görüyordum. Odanın içinde yüzer gibi hissediyordum.  Mantetik enerjiyi ölçerek odanın içinde yürüdüm, yürüdüm ve mutfaktan içeri girdiğim anda o güçlü enerji alanından çıktığımı farkettim. İndigo kubbe adeta çökmüştü. Çünkü ben onun merkezindeki sütundum-kanaldım. Ve çok fazla hareket ederek alanın dışına çıkmıştım. Magnetometre anında 40 μT seviyesine düştü. Odaya geri dönüp, az önce meditasyon yaptığım yere geri oturdum. Bağlantı düşmüştü. Artık içsel olarak o güçlü bağlantı hissi olmadığı gibi fiziksel olarak da manyetik alan ölçümü düşüktü.

Bildim ki amacına da ulaşmıştı. Geriye yalnızca mutluluk ve şükran hisleri kalmıştı.

Gidip Yuuka’nın yanına uzandım. Uykulu haliyle şöyle dedi: “Az önce çok yüksek bir enerji geldi. Uyku-uyanıklık arasında haz içindeydim”  

(Meditasyon yaptığım yer duvar kenarındaydı ve Yuuka duvarın hemen arkasında uyuyordu)


An’dan an’a, geçtiğimiz her oluşu-olayı-hali deneyimleyerek bir bilinç-ışık koridorunun düşük frekanslarından yüksek frekanslarına doğru sürekli bir akış-yolculuk halindeyiz. 

Yolculuğun yasası sürekli değişim. Bunu anlayan ve değişebilen üstadlar süzülerek ilerliyorlar. Biz insanlarsa içinde bulunduğumuz bu akışa-yolculuğa günden güne uyanıp teslim oluyor, şimdi kutsal insan’a doğru değişiyor, evriliyor, yükseliyoruz. 

Yol ve yolculuğumuz boyu, görünen ve görünmeyen yardımlarıyla bir çok ruh çevremizde hizmet halinde. Onlar bu ruhani evrim yolunun, içinde bulunduğumuz erken sayılacak evrelerini, bizden çok evvel geçmiş, evren okulunun büyük abi ve ablaları. 

Sesleniyorlar: “Hey! yol burada, senin içinde. Sana uzanan yardım elimiz burada senin içinde. Sana verdiğimiz ipuçları, ilhamlar, işaretler, burada senin içinde…Dışarıda aradığın sevgi, kabul, güç burada, senin içinde. Dışarıda aradığın yol haritasını bırak, yol ve yolcu bir. Hepsi içerde, Gel.”




Not: Dünyanın manyetik enerjisi normalde 25-65 μT arasında. Wifi, mikrodalga fırın gibi aletlerin yanında manyetik alan 80 μT’e varabiliyor. Bulunduğum yer doğanın içinde bir ev ve çalışan tek teknolojik araç 3G internetli telefonumdu.

                           Enerji alanı aktifken 137 μT      Enerji alanı kapandığında 47 μT

Dışarıda aradığın yol haritasını bırak, yol ve yolcu bir. Hepsi içerde, Gel.



---

Bu fırsatta duyurup hatırlatmak istiyorum. 2020 toplu meditasyon takvimimiz var. Dünyanın her herinden binlerce insan aynı vakitte aynı niyetle gözlerini kapatıp Cenneti dünyaya demirliyor, Cennet dünyayı yaratıyorlar.
 Meditasyonlar hep Türkiye saatiyle 19:00'da.


22 Mayıs
5 Haziran
21 Haziran
4 Temmuz
3 Ağustos
18 ağustos
2 Eylül
17 Eylül
1 Ekim
16 Ekim
31 Ekim
15 Kasım
30 Kasım
14 Aralık
29 Aralık

Ama ne zaman müsait olursanız, ne zaman doğru vakit olduğunu hissederseniz gözlerinizi kapatıp bu meditasyonların enerjisine bağlanabilirsiniz. Yani asla geç kalmış sayılmazsınız.

Meditasyon için sesli rehberliğe ihtiyacınız olursa doldurduğum bu ses kaydını dinleyerek meditasyon yapabilirsiniz:

:

Ya da meditasyonla ilgili talimat-bilgileri okumak isterseniz fb sayfasını ziyaret edebilirsiniz: 


Ve ya hiç bir yardım ve talimata ihtiyaç duymadan kendi yol ve yordamınızla meditasyona katılabilirsiniz.
Yeterki niyetlerimiz bir olsun:

"Barış, huzur ve sevginin dünyasının, birliğin dünyasının yaratılması için dünyaya gelen Yaradanın bilinç yükselten ışıklarına temiz bir kanal olmaya niyet ediyorum. Alemlerin Yaradanı sana teslim oluyorum.

(Bazen insanlar böyle bir meditasyona katılırken enerjetik bir koruma kalkanı yapmalı mıyım diye soruyorlar:
Onlara cevabım: Samimiyetle Yaradana teslim oluyorsanız buna ihtiyacınız yok. Teslimiyetle ilgili probleminiz varsa ve kendinizi korumaya alma ihtiyacındaysanız o zaman birliğe eriyemiyorsunuz. Olsun. Herşeyin ilahi bir vakti var. Bir an gelecek böyle bir korumaya artık ihtiyaç duymayacaksanız. Hala ihtiyaç duyuyorsanız o zaman Yaradanın mavi ışığını etrafınıza bir kalkan gibi sarıldığını hayal ederek enerjetik bir koruma sağlayabilirsiniz.)

---


5 Temmuz 18:00 da Yuuka ve Maya ile birlikte Mersin'de bir portakal bahçesinde ses ile şifa çemberi düzenleyip çemberin sonunda toplu meditasyona katılmaya niyet edeceğiz. Orada fiziksel olarak bizimle birlikte olmak isterseniz lütfen Kayra Gelişim'i arayın . (0324 237 44 13 - 507 365 65 15
kayra@kayragelisim.com)

-----------

Mısır'da Luxor treninde gerçekleşen bağlantıdaki enerjinin aynısıydı...

https://www.youtube.com/watch?time_continue=93&v=hyjYyEKCOfg&feature=emb_logo






No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.