Thursday 18 January 2024

76. Bizden Haberler: Strong Wings - Kitap , Mersin Erkek Şifa Çemberi



Strong Wings - Kitap


Evliliğimizin 12. Yılına girerken hikayemizi Japon bir yazar dost, Akiko Fukuzova kaleme aldı ve kitap Amazon'dan okuyucusuyla buluştu.

Kitabın görsellerini ve editöryel çalışmalarını Yuuka yaptı. Şimdi yalnızca Japonca ve Amazon'da. Yakında kağıt versiyonu da çıkacak.
Yuka'yla hayatlarımızın mucizevi birleşim hikayesini kaleme alıp, kitaplaştırmak vardı aklımda 12 sene kadar evvel. Ama bunu yapamadım. O anki enerji bunu desteklemedi. 10 sene kadar önce Akikosan hikayemize talip oldu. Günlerce röportaj yaptı benimle. Hikayenin ana hatlarını ve temasını koruması halinde küçük boşlukları kendi hayal gücüyle doldurmasına razı oldum.
Aradan 10 sene geçti.
Bu benim hikayem değil. Bu Yaratan'ın hikayesi demiş ve peşini bırakmıştım.
Birkaç ay önce Akikosan bizimle iletişime geçti ve kitabı 1.11.2024 tarihinde yayınlamak istediğini söyledi. Yuuka kitap kapağını ve görselleri yaptı. Günlerce aralarında konuştular ve ince ayarlar yaptılar. Sonunda kitap 1.11'de yayımlandı.
Adını "Strong Wings" koymuş ve gençliğimde başlayıp bu güne kadar evrilen ruhani uyanış ve öz ailemle kavuşmam konularını işlemiş.
Ben arkama yaslanmış izlemekteyim.
Strong Wings benim lakabım değil, adım.
Birçok insana hayatlarının ışık dolu yaratıcısı olmaları konusunda ilham olabilecek bir kitabın doğumuna sadece var oluşumla, sadece yaşayışımla sebep olmuş olmam tatlı bir mutluluk veriyor.
Bu hayat amacına ulaşmakta hissi geliyor...
Diğer taraftan da şiddetle kendime hatırlatıyorum ki ne hikaye benim, ne ad benim, ne bu beden benim ve herşeh yalnızca ve yalnızca Yaratan'dan ve de bir rüya.
Kimbilir belki bir gün Türkçe'ye çevirildiğini de duyurmam kısmet olur.
Aşk olsun Hu 🙏🏽











----
Amazon link:



----------------------------




Mersin Erkek Şifa Çemberi


Erkek Şifa Çemberi, 28 Ocak Pazar, Saat 11:00'da Kayra'da
Neden erkeklerin ve kadınların bir arada olacağı bir çember değil de erkeklerin çemberi?
İçinde bulunduğumuz çağ bir uyanış çağı ve bu çağı önde giderek kucaklayanlar kadınlar.
Bir çok çemberde bulundum. Her zaman kadınların sayısı erkeklerin sayısına oranla büyük çoğunluktaydı.
Erkekler, hele de toplumumuzun erkekleri duygularını göstermemek üzere programlanmışlar. Dna'mızda bile bu gizliliğin ağırlığı var.
Erkek hep güçlü görünmeye güdülenmiş. Uyanış, sahiplenilmiş kişiliğin farkedilmesi ve onun ötesinde bir bilinç haline geçişle oluyor; insan sandığından sonsuzca kutsal ve güzel olan birşeyin parçası.
Bunun için gizli saklı duygu ve düşüncenin kalmaması, insanın kendini karanlıkta kalan parça olmaksızın tanıması gerekiyor.
Erkeklerin birbirini dinlemek, anlamak ve şifalandırmak isteğiyle bir araya gelmiş hemcinsleri arasında duygularını, düşüncelerini, kemikleşmiş kimliklerini açık etmeleri daha kolay oluyor; en azından başlangıç için. Sonra kendilerini bir kadının, çocuğun, ağacın, kuşun önünde bile saklamadan durabilecek açıklığa varırlar.
Bu sebeple bir erkek çemberi...
Belki kiminiz bu açıklığa varmışsınızdır ve bu çembere katılışınızla çemberdeki diğer erkek kardeşlerinizin şifasına hizmet etmiş olursunuz.
Belki sizin de farkettiğiniz ve ya farketmediğiniz karanlık bir noktanız kalmıştır ve çemberde açılır...
Birlikte oturacağız, konuşulacak her kelimenin sırdaşı olacağız, ortaya çıkan her duygunun yargısız dinleyicisi olacağız. Aynı toplumda yetişmiş erkekler olarak ortak zorluklarımızın, acılarımızın ve de güzelliklerimizin farkına varacağız.
Birlikte bırakacağız ve kutsal çemberin getirdiği ilahi şifaya birlikte açılacağız.
Çember 2-3-4 saat uzunluğunda olabilir. Akışa göre...
Katılım bedeli 300 tl, altında ve ya üstünde gönlünüzden geldiğince, imkanınız elverdiğince.
Çembere rahat birşeyler giyerek, kendiniz için hikayesi olan özel bir eşyanızı getirerek gelin lütfen.
Katılımcı sayısı en fazla 15 olabilir.
Kaydınızı Kayra'ya yaptırmayı unutmayın lütfen.(0507 365 65 15)
Görüşmek üzere
(Bu duyuru için Mersin'den Erdinç abimle olan fotoğrafımı seçtim. Hem onu hem de bu fotoğrafı çok severim ve buluşmamızın özünü anlatan bir fotoğraf olduğunu düşündüm)


---





Not: 23-27 ocak arası Kayra'da Yuuka ile birlikte Ruhani rehberlik ve şifa seansları vereceğiz. Bilgi ve rezervasyon için Lütfen Kayra ile iletişime geçin.





No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.